Każde zajęcia dopasowane są do stopnia zaawansowania oraz formy fizycznej osób ćwiczących. 
Cenimy sobie najwyżej jakości profesjonalizm naszych trenerów.
 

INTRO – zajęcia wprowadzające. Polegają na nauce fundamentalnych ćwiczeń oraz przygotowaniu do regularnych treningów. Zajęcia te są obowiązkowe dla osób, które rozpoczynają z nami przygodę. Po odbyciu cyklu zajęć wprowadzających możliwe jest uczęszczanie na pozostałe zajęcia dostępne w naszej ofercie.

 

CROSSFIT  – najskuteczniejszy system treningowy jaki dotąd powstał. Przede wszystkim ma na celu poprawę naszego zdrowia oraz ogólnej sprawności fizycznej poprzez rozwój najważniejszych cech motorycznych. Gimnastyka, podnoszenie ciężarów oraz ćwiczenia wytrzymałościowe – tego możecie się spodziewać.

 

CROSSFIT CARDIO – trening cardio o niższej intensywności od klasycznych zajęć CrossFit. Jazda na rowerze, bieganie, wiosłowanie na ergometrze w połączeniu z ćwiczeniami stabilizacyjnymi, koordynacyjnymi oraz elementami CrossFit to rewolucyjna metoda treningu CARDIO.

 

FUNCTIONAL BODYBUILDING – trening sylwetkowo-siłowy. Co wyróżnia te zajęcia od  klasycznego treningu kulturystycznego? Przede wszystkim to, że nie są one monotonne. Ćwiczenia funkcjonalne, które wykorzystujemy w treningu sprawiają, że modelowanie sylwetki nigdy nie będzie nudne!

 

WEIGHTLIFTING  – zajęcia, które obejmują naukę oraz doskonalenie dwuboju olimpijskiego. Rwanie i podrzut to złożone technicznie ćwiczenia, których regularne wykonywanie zapewnia szybkie postępy w postaci rozwoju siły, szybkości, mocy, koordynacji oraz równowagi.

 

KETTLEBELLS  – techniczne zajęcia z odważnikami kettlebells zapewniają kompleksowy trening całego ciała. Poprawiają siłę i wytrzymałość całego ciała. Wzmacniają mięśnie brzucha i pośladków dzięki czemu odciążają kręgosłup.

 

MOBILITY  – głównym celem zajęć jest praca nad mobilnością naszego ciała, polepszamy elastyczność mięśni oraz zwiększamy zakres ruchu w stawach. Regularny trening przyspiesza regenerację zmęczonych mięśni, zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów a także umożliwia progres w procesie treningowym.

 

KIDS & TEENS - zajęcia dla dzieci i młodzieży.

Grupa KIDS: zajęcia dla dzieci w wieku 6-11 lat, głownie w formie gier i zabaw, które uczą pracy w grupie, samodyscypliny, poprawnej postawy ciała i koordynacji ruchowej.

Grupa TEENS : zajęcia dla młodzieży w wieku 12-17 lat, z elementami gimnastyki i sportów wytrzymałościowych, które mogą być fundamentem do innych dyscyplin sportowych.